20 januari 2011, Sjuk

Jag har blivit förkyld så ända in i .......   Jag har nog inte varit så här sjuk på 2 ½ år och så blir jag det när jag precis börjat på det nya jobbet.  Kanske lika bra för då har jag klarat av det. Nu är det tråkigt att vara hemma. Jag har legat i soffan i 3 dagar med feber men idag känner jag mig lite bättre.

Men vi hann med att vara på träningstävling i Rally i söndags och mitt mål var bara att få kontakt med Zeke. Det gick över förväntan, vi kom runt men Zeke orkade inte fokusera så långa stunder. Poäng som vi fick kvar blev 29. Kan bara bli bättre till nästa gång.  För Olle och Anette gick det kanon. De fick behålla 67 poäng och det såg riktigt bra ut.  Sussie med Tyr gick halvbra men med Brage gick det också kanon.  Brage fick ett litet hjärnsläpp vid "Sitt, gå runt" så det drog ner poängen. 70 fick de behålla. För de som inte vet så börjar man med att ha 100 poäng.  Nästa gång är den 6 februari så nu är det bara att börja träna momenten. Tyvärr blev det inga bilder för kamerans batteri var för dåligt.

/mia

Kommentarer
olli & messi säger:

ush så du är också sjuk... Krya på dig! Kul med Rally :)

2011-01-20 | 16:22:10
Bloggadress: http://missmessi.blogg.se/
Emelie säger:

Låter inte roligt, krya på dig!

2011-01-20 | 21:39:40
Bloggadress: http://zivaojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback