26 februari, 2012 Lite bilder

Här nedan några bilder.  Den första är spökhundarna. Synd att jag inte fick med några tänder. Det är från promenaden i höstas. 



Här ser ni när Zeke fick bekanta sig med ett halvvuxet lamm när vi var och fika på en gård i närheten av Västervik i somras. Bra gräsklippare men Zeke tyckte nog att det var ett konstigt kreatur. Till slut lade sig både lammet och Zeke vid mina fötter.



Och här kommer en bild från en av Anettes och mina prommisar där jag faktiskt fick med alla tre.


Kommentarer
Anette och Olle säger:

Haha vilka spökhundar vi har. Mysiga kort du har på vilddjuren.

2012-02-26 | 16:01:20
Emelie och Ziva säger:

Kul med bilder! Lydnadsveckan lät ju rolig, jag vet inte om jag kan då men jag ska helt klart lägga det på minnet.

2012-03-01 | 09:24:20
Bloggadress: http://zivaojag.blogspot.com
Majsan säger:

Bröderna ser verkligen övernaturliga ut på första bilden :D



Ha det så gott!

2012-03-06 | 13:02:33
Bloggadress: http://zweetiepuzzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback